Da ich kein Cuckold bin, schreibe ich mal hier! Ist jemand da, der Erfahrung mit dauerhaftem Orgasmusentzug Erfahrung hat? Seit letztem Sommer werde ich nur noch orgasmusfrei abgemolken. Meine Geilheit ist zwar sehr gestiegen, aber ist dann irgendwann "so" geblieben. Gibt's irgendwann keine Steigerung mehr? Freue mich auf Eure Erfahrungen!
and kpb57 (who is a member here) posted this response:
Du hast den Punkt der "Diminishing Returns", wie ihn Dev The Key is on my Nipple Ring in ihrem Modell DLMC beschreibt, überschritten.
Möglicherweise ist Deine Lust schon am Sinken, ohne dass Du es merkst.
I put the question and answer into Babelfish (since I don't speak German) and got this:
Since I am not Cuckold, I write times here! Is someone there, which has experience with permanent Orgasmusentzug experience? Since last summer I become only orgasmusfrei abgemolken. My Geilheit rose very much, but is then sometime " so" remained. Gibt' s sometime no more increase? Make me happy on your experiences! LG Neo
You " the point; Diminishing Returns" , as Dev The key describes it is on my Nipple ring in its model DLMC, exceeded. Possibly your desire already is at sinking, without you notice it.
Okay, I get the gist of what is being said, but I am wondering if kpb57 or someone else who speaks German could give me a more literate translation?

Thanks in advance!